Повернення товару фізичною особою


Здійснити повернення товару можна протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня купівлі, за таких умов:

- товар не був в експлуатації - збережено всі пломби та ярлики;
- не порушена цілісність комплекту та упаковки товару;
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172.

Повернення товару суб'єктом господарської діяльності (юридична особа / ФО-П)


Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи-підприємця (ФО-П) можливе в центрі видачі замовлень продавця або дистанційно через транспортну компанію.

Товар, що повертається, має бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФО-П має надати:

- накладну на повернення товару, виписану поточною датою, із зазначенням її реєстраційного номера;
- письмову заяву на повернення грошових коштів;
- копію видаткової накладної;
- належної якості товар, що повертається.

У накладній на повернення товару має бути зазначено інформацію про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому повертається товар. Номенклатура і вартість товару повинні повністю збігатися з назвою і вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом з товаром.

Повернення товару через транспортну компанію можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця.

Продавець, що приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність і якість, а також у разі наявності пошкоджень, ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення товару - відмовити в поверненні.

Повернення товару протягом строку дії гарантії
Повернути товар протягом строку дії гарантії можливо за таких умов:

- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; - не порушено цілісність комплекту товару.